Sklep internetowy BasketPLANET.pl udostępnia następujące formy płatności i dostawy:

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
Sklep stacjonarny BasketPLANET.pl obsługuje płatności gotówkowe oraz bezgotówkowe w formie kart płatniczych.

Przedpłata na konta
Przedpłata na wskazany w powiadomieniu e-mail rachunek bankowy w formie standardowego przelewu bankowego. Dostępne są konta bankowe dla różnych walut w tym konta Dolarowe i Euro.

PayU
Przedpłata w formie szybkiego przelewu elektronicznego za pośrednictwem usługi PayU

DotPay
Przedpłata w formie szybkiego przelewu elektronicznego za pośrednictwem usługi DotPay

Pobranie
Płatność gotówką bezpośrednio kurierowi przy odbiorze zamówienia

W zależności od wybranej formy płatności koszty dostawy zamówienia wynoszą:

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego nie są naliczane żadne dodatkowe koszty związane z obsługą zamówienia.

Przedpłata na konto
W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty (przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU, DotPay) koszt dostawy dla zamówień poniżej 200zł wynosi 15,00zł.

Pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku wyboru płatności w formie pobrania koszt dostawy dla zamówień poniżej 200zł wynosi 18,00zł.

Bezpłatna dostawa zamówienia odbywa się po przekroczeniu 350zł sumy towarów zgromadzonych w koszyku.

Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego BasketPLANET.pl realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem opcji odbioru osobistego, który obsługiwany jest w godzinach pracy sklepu stacjonarnego:
Poniedziałek - Niedziela: 10.00 - 20.00 (z wyłączeniem niedziel wyłączonych z handlu)

W zależności od wybranej formy płatności i dostawy czas realizacji zamówienia może być różny.

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
W przypadku wyboru tej formy zamówiony towar będzie oczekiwał na odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym BasketPLANET przez trzy dni od daty złożenia zamówienia. Nie jest możliwy odbiór osobisty w innej lokalizacji. Istnieje możliwość przedłużenia terminu odbioru po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu. Dla sprawnego realizowania zamówień klientów sklepu stacjonarnego oraz internetowego zamówienia z odbiorem osobistym są gotowe do odbioru osobistego wyłącznie po otrzymaniu odpowiedniego powiadomienia drogą e-mail - "Gotowe do odbioru osobistego". Oznacza to, że produkt jest przygotowany i oczekuje na odbiór.

Przedpłata na konto
W przypadku wyboru płatności w formie przelewu tradycyjnego zamówienie zostanie zrealizowane w dniu zaksięgowania płatności na koncie bankowym sklepu BasketPLANET i dostarczone w większości wypadków w następnym dniu roboczym.

PayU/DotPay
W przypadku złożenia zamówienia w dni robocze do godziny 14.30 i wyboru szybkiej płatności elektronicznej za pomocą usługi PayU/DotPay, zamówienie zostanie zrealizowane w dniu potwierdzenia płatności przez system PayU (w 99% przypadków w dniu dokonania płatności) i dostarczone w następnym dniu roboczym.

Pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku złożenia zamówienia w dni robocze do godziny 14.30 i wyboru płatności w formie pobrania zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia i dostarczone w następnym dniu roboczym.

Zamówienia wysyłkowe złożone w dni robocze po godzinie 14.30 niezależnie od wybranej formy dostawy (przedpłata, pobranie) oraz złożone w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane są w kolejności w następującym dniu roboczym.

Przykładowo:

  1. Zamówienie pobraniowe złożone w piątek po godzinie 15 zostanie zrealizowane i wysłane w następnym tygodniu w poniedziałek, chyba że będzie to dzień ustawowo wolny od pracy.
  2. Zamówienie opłacone przelewem przez system PayU złożone o godzinie 11 w sobotę zostanie zrealizowane i wysłane w następnym tygodniu w poniedziałek, chyba że będzie to dzień ustawowo wolny od pracy.

Obsługa logistyczna

Za obsługę logistyczną zamówień w sklepie BasketPLANET.pl odpowiada firma kurierska DPD - www.dpd.com.pl

Wedle zapewnień firmy kurierskiej DPD przesyłki dostarczane są do 24 godzin od momentu zmiany statusu zamówienia na "Wysłane". Sklep BasketPLANET.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe po stronie firmy kurierskiej DPD. Każdy klient otrzymuje indywidualny dla zamówienia kod przesyłki i może śledzić jej status na stronie DPD.

Śledzenie numeru przesyłki DPD

Reklamacje przesyłek kurierskich
W razie powstania wszelkich wątpliwości dotyczących stanu dostarczonej przesyłki prosimy bezwzględnie o uzupełnienie w obecności kuriera firmy DPD - protokołu szkody celem zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji

Інформація щодо онлайн-урегулювання суперечок відповідає ст. 14 розд. 1 ODR (Онлайн-урегулювання суперечок):

Європейська комісія надає споживачам можливість розв'язувати онлайн-суперечки відповдно до ст. 14 розд. 1 Онлайн-урегулювання суперечок на одній з їхніх платформ. Платформа (http://ec.europa.eu/consumers/odr) є місцем, де споживачі можуть спробувати досягти позасудового вирішення суперечок через онлайн-покупки та угоди на обслуговування.