Sklep internetowy BasketPLANET.pl udostępnia następujące formy płatności i dostawy:
Odbiór osobisty w magazynie
Magazyn BasketPLANET.pl obsługuje płatności gotówkowe oraz bezgotówkowe w formie kart płatniczych.
Przedpłata na konta
Przedpłata na wskazany w powiadomieniu e-mail rachunek bankowy w formie standardowego przelewu bankowego. Dostępne są konta bankowe dla różnych walut w tym konta Dolarowe i Euro.
PayU
Przedpłata w formie szybkiego przelewu elektronicznego za pośrednictwem usługi PayU
Przelewy24
Przedpłata w formie szybkiego przelewu elektronicznego za pośrednictwem usługi Przelewy24
Pobranie
Płatność gotówką bezpośrednio kurierowi przy odbiorze zamówienia
W zależności od wybranej formy płatności koszty dostawy zamówienia wynoszą:
Odbiór osobisty w magazynie
W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego nie są naliczane żadne dodatkowe koszty związane z obsługą zamówienia.
Przedpłata na konto
W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty (przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU, DotPay) koszt dostawy dla zamówień poniżej 350zł wynosi 15,00zł.
Pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku wyboru płatności w formie pobrania koszt dostawy dla zamówień poniżej 350zł wynosi 18,00zł.
Bezpłatna dostawa zamówienia odbywa się po przekroczeniu 600zł sumy towarów zgromadzonych w koszyku.
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego BasketPLANET.pl realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem opcji odbioru osobistego, który obsługiwany jest w godzinach pracy sklepu stacjonarnego:
Poniedziałek - Niedziela: 10.30 - 15.30 (z wyłączeniem niedziel wyłączonych z handlu)
W zależności od wybranej formy płatności i dostawy czas realizacji zamówienia może być różny.
Odbiór osobisty w magazynie
W przypadku wyboru tej formy zamówiony towar będzie oczekiwał na odbiór osobisty w magazynie BasketPLANET przez trzy dni od daty złożenia zamówienia. Nie jest możliwy odbiór osobisty w innej lokalizacji. Istnieje możliwość przedłużenia terminu odbioru po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu. Dla sprawnego realizowania zamówień klientów sklepu internetowego zamówienia z odbiorem osobistym są gotowe do odbioru osobistego wyłącznie po otrzymaniu odpowiedniego powiadomienia drogą e-mail - "Gotowe do odbioru osobistego". Oznacza to, że produkt jest przygotowany i oczekuje na odbiór.
Przedpłata na konto, płatności elektroniczne (PayU, Przelewy24), pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku złożenia zamówienia wysyłkowego zamówienie zostanie zrealizowane od dwóch do pięciu dni roboczych.
Obsługa logistyczna
Za obsługę logistyczną zamówień w sklepie BasketPLANET.pl odpowiada firma kurierska DPD - www.dpd.com.pl
Wedle zapewnień firmy kurierskiej DPD przesyłki dostarczane są do 24 godzin od momentu zmiany statusu zamówienia na "Wysłane". Sklep BasketPLANET.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe po stronie firmy kurierskiej DPD. Każdy klient otrzymuje indywidualny dla zamówienia kod przesyłki i może śledzić jej status na stronie DPD.
Śledzenie numeru przesyłki DPD
Reklamacje przesyłek kurierskich
W razie powstania wszelkich wątpliwości dotyczących stanu dostarczonej przesyłki prosimy bezwzględnie o uzupełnienie w obecności kuriera firmy DPD - protokołu szkody celem zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenie reklamacji
Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):
Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.